Δημοσιεύθηκε από olympiada
Το πολύ καλά ενημερωμένο “Φίμωτρο”, δίνει μία άλλη διάσταση στην σημερινή κίνηση Σαμαρά να διαγράψει τον Ρουσόπουλο και τον Βουλγαράκη.
Σύμφωνα λοιπόν με το ιστολόγιο, ο Σαμαράς διέγραψε σήμερα τους δύο πρώην υπουργούς “για να προλάβουν με εκτενή ρεπορτάζ τα Κυριακάτικα φύλλα και να παίζει είδηση όλο το Σαββατοκύριακο!”
Πραγματικά ήταν μία διάσταση που λιγοι την είχαν σκεφτεί. Επειδή την διαβάσαμε μόνο στο Φίμωτρο που έχει πολύ καλή ενημέρωση από το περιβάλλον Παναγιωτόπουλου, θεωρούμε ότι δεν είναι σπέκουλα ή λογια του αέρα. Άρα όντως ήταν αυτή η σκοπιμότητα της κίνησης. Να παίζει το θέμα όλο το Σαββατοκύριακο, που είναι άλλωστε η μόνη περίοδος που ο Έλληνας αγοράζει εφημερίδες.
Προφανώς η πρωτοβουλία ήταν του κυρίου Παναγιωτόπουλου ο οποίος θεώρησε καλό για την Νέα Δημοκρατία να φύγουν άρον άρον οι προβολείς από το σπάσιμο του αποστήματος της Siemens, αφού οι προβολείς θα ήταν στραμμένοι στον Μαντέλη, τον Σημίτη και το ΠΑΣΟΚ. Δηλαδή, η πρώτη μεγάλη επιτυχία του κοινοβουλίου τα τελευταία χρόνια στην πάταξη της διαφθοράς και του μαύρου χρήματος θα περάσει στο παρασκήνιο λόγω της πρωτοβουλίας του κυρίου Παναγιωτόπουλου. Όπως ακριβώς και οι προηγούμενες αποκαλύψεις “χάθηκαν” ελέω της περιβόητης κατάθεσης Μαντέλη.
Ίσως κάποιοι σπεύσουν να πουν, ότι η κίνηση αυτή έκρυβε υστεροβουλία και συγκάλυψη του σκανδάλου της Siemens. Εμείς δεν συμφωνούμε. Δε μπορούμε να δεχτούμε ότι στη Νέα Δημοκρατία υπάρχουν άνθρωποι που τα έχουν αρπάξει από τη Siemens και προσπαθούν να συγκαλύψουν αυτήν την ελπιδοφόρα εξέλιξη.
Μάλλον θα επικράτησε η άποψη του Αμερικάνικου marketing, ότι ακόμα και η αρνητική διαφήμιση δεν παύει να είναι διαφήμιση. Ίσως είχαν και τίποτα μετρήσεις που να έδειξαν ότι η Νέα Δημοκρατία ωφελήθηκε από την “διαφήμιση” που της έγινε με την κατάθεση της κυρίας Μαντέλη ή ότι της έκανε καλό που το θέμα Γείτονα πέρασε στις καλένδες.
Αυτό βέβαια που δεν βγάζει νόημα είναι ότι αμέσως μετά την δήλωση της “διαγραφής”, ο κύριος Σαμαράς είπε ότι “δεν θα αφήσω στοχοποιηθεί άδικα”. Μάλλον θα είναι και αυτό διαφημιστικό τρικ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου