slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Νεοδημοκράτισσες, Νεοδημοκράτες, ελάτε να βάλουμε τέλος στους τυχάρπαστους»

Δημήτριος Νικολιάς
Υποψήφιος Πρόεδρος ΝΟ.Δ.Ε. Κυκλάδων


Νεοδημοκράτισσες, Νεοδημοκράτες,
Μετά από μακρόχρονη αποχή από τα κομματικά δρώμενα της παράταξης, αποφάσισα να ξαναβρεθώ σ’ αυτές τις επάλξεις.
Όπως οι περισσότεροι από σας, έτσι κι εγώ, κατά τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια, έχω απαξιώσει πολιτικούς και πολιτικές, κόμματα και κομματικούς μηχανισμούς, Μ.Μ.Ε. και μισθοφόρους δημοσιογράφους.
Όπως εσείς, έτσι κι εγώ, έχω απηυδήσει από ασυνείδητες και αλαζονικές συμπεριφορές, από μιαρές και ανίερες πρακτικές ανθρώπων που έχουν ισοπεδώσει την ….


ηθική, έχουν εξουθενώσει τη δημοκρατική πνοή, έχουν κατακρεουργήσει την ελπίδα και έχουν καταρρακώσει τους θεσμούς που μας ενώνουν σε Έθνος και χρηστές κοινωνίες.
Όπως εσείς, έτσι κι εγώ, νοιώθω θλίψη, απογοήτευση, αγωνία! Πίκρα, οργή, θυμός συσσωρεύονταν καθημερινά στη ψυχή μου και αλλοίωναν την ίδια μου την υπόσταση, το χαρακτήρα μου, την ταυτότητα του ανθρώπου που κουβαλάω μαζί μου στην εξηντατετράχρονη διαδρομή μου!
Μέχρι εκείνη τη στιγμή που κάποια παλληκάρια σαν το γιο μου, κάποιοι νέοι άνθρωποι που παλεύουν για Αρχές και Ιδανικά, στάθηκαν μπρος μου, μέσα στο δρόμο και είπαν: «Κύριε Νικολιά, βοηθείστε μας. Πνιγόμαστε…! Ελάτε να βοηθήσετε να καθαρίσουμε τον κόπρο του Αυγεία…».
Αυτό κάνω τώρα. Τους βοηθώ! Μαζί μ’ αυτούς, βοηθώ τα παιδιά των νησιών μας. Βοηθώ εσάς και τ’ αδέλφια σας, εσάς και τα παιδιά των παιδιών σας να ξαναποκτήσετε ελπίδα και όραμα. Να έχετε το δικαίωμα στην ανάδειξη και την προκοπή. Να έχετε πρόσβαση στην προοπτική και την πρόοδο, χωρίς να σας εκμεταλλεύεται ο κάθε που αυτοπροσδιορίζεται ως αγωνιστής και απαιτεί τη δουλική σας συνύπαρξη και τις δουλικές σας υπηρεσίας.
Αυτό είναι το όραμα και του Αρχηγού μας Αντώνη Σαμαρά. Μια νέα Ν.Δ. για μια νέα Ελλάδα. Μια νέα Ν.Δ. σε μια Νέα Μεταπολίτευση. Μια νέα Ν.Δ. που θα πορεύεται με σύνθημα και σημαία την εντιμότητα, τη νομιμότητα, τη διαφάνεια και την ηθική!
Νεοδημοκράτισσες, Νεοδημοκράτες, ελάτε να βάλουμε τέλος στους
Μέχρι να επικυρωθεί η υποψηφιότητά μου ως Προέδρου ΝΟ.Δ.Ε. Κυκλάδων, συνέβησαν απίστευτα πράγματα. Αντιμετώπισα μίσος, κακία, ψεύδος, πλεκτάνες, απάτες, δολιότητες! Ας είναι! Όλα τα ξεχνάω! Κι όλα τα συγχωρώ! Όλοι θα γίνουμε καλύτεροι, γιατί η Νέα Δημοκρατία και η Πατρίδα μας χρειάζεται καλύτερους όλους!
Τώρα προέχει αυτός ο αγώνας. Ένας αγώνας που είναι πάνω απ’ όλα αγώνας δικός σας για το δικαίωμά σας στην ελπίδα και στην αξιοπρέπεια!
Κάποιοι λένε πως το αξίωμα του Προέδρου ΝΟ.Δ.Ε. είναι μεγάλη υπόθεση. Λένε πως ο Πρόεδρος ΝΟ.Δ.Ε. είναι ο μικρός αρχηγός του κόμματος στο νομό του. Λένε πολλά και διάφορα, μα εγώ λέω μόνο αυτό:
Ο σωστός Πρόεδρος ΝΟ.Δ.Ε. είναι απλά ένας διαιτητής και δίκαιος κριτής μεταξύ των κομματικών στελεχών. Ένας εξισορροπητής μεταξύ εσωκομματικών αντιπαραθέσεων, ένας σύνδεσμος και μια γέφυρα μεταξύ του λαού και των ανωτέρων οργάνων.
Εγώ αυτό ελπίζω να είμαι. Μαζί μ’ αυτό όμως και κάτι σημαντικότερο: Να είμαι ο φίλος σας που θ’ ανακαλύψει στα σπίτια σας τα παιδιά σας! Τα παιδιά σας που έχουν δικαίωμα να προχωρήσουν, να δοκιμασθούν, να κριθούν, να αναδειχθούν, να πατήσουν γερά και ν’ ανέβουν ψηλά! Δεν προσδοκώ και δεν επιθυμώ τίποτε άλλο.
Το όραμά μου είναι να γεμίσουμε τις Τοπικές Οργανώσεις και τις Τοπικές Επιτροπές με ηθικούς και αξιοπρεπείς ανθρώπους, που με ευγένεια και ανωτερότητα θα διεκδικήσουν το προνόμιο να αποτελέσουν τους μελλοντικούς κομματικούς και πολιτικούς ηγήτορες!
Συγχρόνως, απαιτείται να φράξουμε το «δρόμο» σε όλους εκείνους που με τη συμπεριφορά τους βλάπτουν και ζημιώνουν την παράταξη και τον τόπο μας.
Τολμώ, τούτη την ώρα, να ζητώ τη βοήθειά σας.
Τολμώ να ελπίζω σε συμπαράσταση.
Με το χέρι στην καρδιά, προσμένω ν’ αρθείτε σ’ αυτό το δρόμο μαζί μου.
Μετά…, θα έλθω εγώ σε σας. Για να πορευθούμε μαζί σε μια Νέα Εποχή για το Κυκλαδίτικο χώρο. Εποχή εντιμότητας και διαφάνειας, όπως κηρύττει ο Πρόεδρός μας!
Η παράταξη περιμένει με αγωνία τη συμμετοχή σας σε αυτές τις εκλογές, όπως το κάνατε στις 29 Νοεμβρίου.
Όποιαν απόφαση και αν πάρετε, Σας ευχαριστώ απ’ τη καρδιά μου.
Δημήτριος Νικολιάς
Υποψήφιος Πρόεδρος ΝΟ.Δ.Ε. Κυκλάδων


Δεν υπάρχουν σχόλια: