slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

…..ΧΑΙΡΕ Ω ΧΑΙΡΕ ΛΕΥΤΕΡΙΑ.


Του  Ακη Πυρπιλιδη
Όποιος θέλει να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο στα γραφόμενα του  Άκη Πυρπιλιδη  μπορεί να το κάνει  επώνυμα όπως επώνυμα   γράφει   ο ίδιος   είτε μέσω   προσωπικού  του e-mail akistech@gmail.com η  είτε στο naxios.blogspot.com@gmail.com

Πρόλογοι δε χρειάζονται, ούτε ιστορική αναδρομή στους Έλληνες που πολέμησαν τον γερμανικό φασισμό.   Ούτε στους Έλληνες που πέθαιναν στους δρόμους από την πείνα.     Ούτε σε αυτούς που εκτελέστηκαν γιατί δεν υπάκουσαν τις διαταγές του Ράιχ.   Αν κάνουμε αυτή την αναδρομή στις ημέρες που γράφονταν ηρωικά κεφάλαια της ελληνικής ιστορίας θα είναι σαν να προσβάλουμε την μνήμη τους αυτή ειδικά την εποχή.    Από μικρό παιδί αυτες τις ημέρες ήμουν και αισθανόμουν περήφανος που ήμουν Ελληνας.  Πού οι πρόγονοι μου πολέμησαν και έδιωξαν τον γερμανό, και   που ξεφτίλισαν την δυνατότερη..... πολεμική μηχανή.   Και μάθαινα το ποίημα και τόλεγα στην συχωρεμένη τή μάνα μου δυνατά ,  κι αυτή χειροκροτούσε σιδερόνωντας την σημαία μας προσεκτικά για να την κρεμάσω μετά έξω από το σπίτι μας στην οδό Ι. Δροσοπούλου στην Κυψέλη.   Όπου κι αν κοίταγες δεν έβλεπες τίποτα άλλο εκτός από ελληνικές σημαίες,  παντού σέ κάθε σπίτι.    Έτσι μεγάλωσα.  Δυστυχώς ο Γ. Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ μάλλον δεν μεγάλωσε έτσι γι αυτό δεν μπορεί να με νοιώσει. Εκείνος μάλλον γιόρταζε την 4η Ιουλίου στη Βοστόνη.  Δεν μπορεί να νοιώσει την ντροπή που αισθάνομαι σήμερα, που ο γιός μου αρνείται να πάει στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου.    Τον ρώτησα γιατί , και μου απάντησε πως την σημαία της γιαγιάς την έχει στην ντουλάπα του,  και πως θα την κρεμάσει από βραδύς.                         Δεν πάω στην παρέλαση πατέρα μου ειπε,    γιατί δεν θελω να δώ μπροστά μου αυτούς που ψήφισαν την τωρινή , πολυετή κατοχή μας από τους Γερμανούς.  Δεν θέλω να δω αυτούς που τους έγλειφαν , τους κομματάρχες όπως τους λες,   για να διορίσουν τα παιδιά τών τυφλών χειροκροτητών  ψηφοφόρων στο δημόσιο.   Δεν θέλω να δω να με χειροκροτούν οι βολευτές επειδή μη μπορώντας να κάνω αλλιώς πηγαίνω στο σχολείο χωρίς βιβλια.   Γιατί δεν φώναξαν γι αυτό;Ειδικά  όταν όπως μου λες ο γιος της υπουργού παιδείας πάει σε ξενόγλωσσο ΙΔΙΩΤΙΚΟ και έχει βιβλία. Τι φωνάζεις μου είπε;    Εσύ δεν μουντζώνεις συνέχεια γι αυτά όταν τους βλέπεις στην τηλεόραση.

Μπορείτε να με βρίσετε.   Ναι το κάνω συνέχεια μπροστά στα παιδιά.    Δεν αντέχω άλλο.      Λεφτά να τα σπουδάσω δεν έχω κι αυτά θα πρέπει να δουλεύουν στα εργοστάσια του Γερμανού για 520 καθαρα,    όταν το γερμανόπουλο θα παίρνει για την ιδία ακριβώς δουλειά στην χώρα του 1450 ευρώ. Κι ας έχει το γάλα εκεί 80 λεπτα,κι εδώ 1,10.     Έτσι τακανε ο Γιωργάκης που τον ψήφισα 2 φορές.    Τον ψήφισα γιατί μου είπε ψέματα ο ΠΑΛΙΨΕΥΤΗΣ  .   Μου είπε ότι λεφτά υπαρχουν,  μου είπε ότι δεν θα μπούμε στο ΔΝΤ ο  ΑΡΧΙΨΕΥΤΑΡΟΣ.    Κι έβαλε και τον αντιπρόεδρο του να με προσβάλει και να μου πει ότι μαζί τα φάγαμε.   ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΦΑΓΑ ΤΙΠΟΤΑ.    Μεγάλωσα τα παιδιά μου κάνοντας 3 δουλειές ταυτόχρονα. Πρωί δημοσιογραφος,  μεσημερι τεχνικος,   βραδυ ρεσεψιονιστ 11 το βράδυ με 7 το πρωί.      Κι έβλεπα την γυναίκα μου την  ώρα που με άλλαζε βάρδια το πρωί.   ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΦΑΓΑΝΑ;     Εγώ δεν έφαγα μαζί σας.     Και μόνο που το παραδέχεσαι έπρεπε ναχες παραιτηθεί. Εσύ είσαι μέλος του σάπιου πολιτικού συστήματος που παραδέχεσαι .    ΕΓΩ ΟΧΙ.
Και τώρα που βγήκατε παραμονή της εθνικής μας επετείου με ύφος ηρώων να μας πείτε πως η γερμανική μπότα θα μείνει πάνω σε αυτή την έρημη την Ελλάδα για πολλά χρονιά η και για πάντα πως αισθάνεσαι;    Ειδαμε και παθαμε να διωξουμε τους βαυαρούς ,   τους γλιξμπουρκ,που ηρθαν μαζί με τα πρώτα γερμανικά δάνεια το 1827 και μετά, και τώρα μας τους ξαναφέρνεις;   ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΟΡΟΥΣ.    Με μέτρα που θα τελειώσουνε και θα ξεφτιλίσουν τον ελληνικό λαό.  Γιατί ξεφτίλα είναι το ένα πεντακοσαρικο μισθος.   Ξεφτίλα είναι τα εξοντωτικά μέτρα κατά των πολυτεκνων.   Γιατι ξεφτίλα είναι το ανύπαρκτο σύστημα υγειας.     Γιατι ξεφτίλα είναι σχολεία χωρίς βιβλία.    Γιατί ξεφτίλα είναι οι εξοδούχοι φαντάροι για να μην τους ταΐζεις όπως έχεις υποχρέωση.   Γιατί ξεφτίλα είναι ο ρεφενές των αστυνομικών για βενζίνη και για λάστιχα.    Γιατί ξεφτίλα είναι να μην σηκώνεις τα αεροπλάνα σου για να καταδιώξεις τον Τούρκο που καραδοκεί να σου πάρει την κυριαρχία.
ΈΛΛΗΝΕΣ   ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ   ΜΙΑ ΣΗΜΑΙΑ,    ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΗ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΚΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ,   ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΓΙ ΑΥΤΗΝ .        ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΙ ΟΙ ΠΑΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ.         ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ.    ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ.