Με την ολοκλήρωση της κοινοβουλευτικής θητείας της απερχόμενης Βουλής ο Βουλευτής Κυκλάδων κ. Φίλιππος Φόρτωμας κάνοντας έναν προσωπικό απολογισμό της τετραετούς δράσης του, διέκρινε τα σημαντικότερα από αυτά που διεκδίκησε και πέτυχε πρόσφατα για τις Κυκλάδες:
Γιάννης Πολυχρονάκος: Ο Μιχάλης Κατρίνης στη Νάξο σε ανοιχτή πολιτική εκδήλωση την Κυριακή το απόγευμα στο Δημαρχείο Νάξου ,με θέμα τη Νησιωτική Πολιτική.
ΘΕΜΑ: '' Ο Μιχάλης Κατρίνης στη Νάξο. Ανοιχτή πολιτική εκδήλωση την Κυριακή το απόγευμα στο Δημαρχείο Νάξου,με θέμα τη Νησιωτική Πολιτική.''
Η Τοπική Οργάνωση ΠΑΣΟΚ Νάξου διοργανώνει ανοιχτή πολιτική εκδήλωση την Κυριακή στις 7.30 το απόγευμα στο αμφιθέατρο «Ιάκωβος Καμπανέλλης» στο Δημαρχείο Νάξου με θέμα : '' Νησιωτική Πολιτική με πράξεις και έργα-Η πρόταση του ΠΑΣΟΚ.΄΄
Φίλιππος Φόρτωμας: “Στις 21 Μαΐου συνεχίζουμε #mazi στο δρόμο της ανάπτυξης και της πρωτιάς για τις Κυκλάδες
Philip Fortomas
Κυκλαδίτισσες και Κυκλαδίτες,Φίλες και Φίλοι,
Από τον Ιούλιο του 2019 έχω την τιμή να εκπροσωπώ τις Κυκλάδες στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, μια θέση στην οποία με έφερε η εμπιστοσύνη και η αγάπη που μου δείξατε. Αυτά τα 4 χρόνια, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης απέδειξε πως για την Κυβέρνηση η νησιωτικότητα είναι προτεραιότητα και ενέταξε στον κυβερνητικό σχεδιασμό πολιτικές αλλά και χρηματοδοτικά εργαλεία που εξασφάλισαν τη μετάβαση των νησιών σε βιώσιμες κοινότητες, τόσο για τους μόνιμους κατοίκους όσο και για τους επισκέπτες.
Διήμερη περιοδεία Γ. Βρούτση στο Κουφονήσι για τον Άγιο Γεώργιο
ΔΗΜΟΣ ΝΑΞΟΥ: Δράσεις καταπολέμησης των κουνουπιών και προφύλαξης του κοινού
Ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος καταπολέμησης των κουνουπιών για το έτος 2023, με ψεκασμούς σε περιοχές με λιμνάζοντα, στάσιμα ύδατα όπως λίμνες, χαντάκια, έλη, πηγάδια, αντλιοστάσια και σημεία με νερά μικρής ροής.Η καταπολέμηση των κουνουπιών, η οποία πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματικής σύμβασης με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, περιλαμβάνειαποκλειστικά εφαρμογές προνυμφοκτονίας (στάδιο αυγού), με τη χρήση εγκεκριμένων από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων σκευασμάτων.
Ειδικότερα, η εφαρμογή του προγράμματος κουνουποκτονίαςπραγματοποιείται σε περιοχές στον Άγιο Αρσένιο (λίμνες Αγ. Προκοπίου, λίμνες και ρέματα στο αεροδρόμιο κ.α.), σε λίμνες στις περιοχές Μικρή Βίγλα, Γλυφάδα, Αγιασσό και Καλαντό και σε.....
Ανθή Χαλκιά Υποψήφια βουλευτής Κυκλάδων ΝΔ : Η χώρα και η οικονομία χρειάζονται ισχυρή κυβέρνηση.
Δύο είναι τα κρίσιμα διακυβεύματα της επόμενης τετραετίας. Η συνέχιση και αξιοποίηση της καλής πορείας που ακολουθεί τα τελευταία χρόνια η οικονομία και ο εκσυγχρονισμός των τμημάτων του Δημοσίου, που παραμένουν ακόμα αιχμάλωτα του "βαθέος" κράτους.
Ο ελληνικός λαός με την ψήφο του στις εκλογές της 21ης Μαϊου καλείται να απαντήσει για το ποια κυβέρνηση έχει την ικανότητα και την διάθεση να εφαρμόσει τις πολιτικές για την επίτευξη των παραπάνω στόχων.
Το διακυβευμα που σχετίζεται με το ποιός μπορεί να αλλάξει το "βαθύ κράτος" είναι αλληλένδετο με την οικονομία. Η οποιαδήποτε αλλαγή του κράτους προϋποθέτει ισχυρή οικονομία. Χρειάζονται χρήματα για την υλοποίηση των μεταρρυθμίσεων και πολιτικό κεφάλαιο. Χωρίς ισχυρή οικονομία τίποτα από τα δύο δεν υπάρχει.
Γ. Βλασερός: Η παραίτηση του γιατρού της Σερίφου επαληθεύει τις ανησυχίες μου για την κατάσταση της υγείας στα νησιά
Γ. Βλασερός: Η παραίτηση του γιατρού της Σερίφου επαληθεύει τις ανησυχίες μου για την κατάσταση της υγείας στα νησιά
Σε πρόσφατη εξόρμηση μου στη Σέριφο και σε άλλα νησιά τον περασμένο
ΕΡΓΑ ΥΔΡΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ
Η παραίτηση του γιατρού στη Σέριφο χαλάει το αφήγημα της κυβέρνησης
|
Πασοκ Νάξου : Πολιτική εκδήλωση με ομιλητή τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο Κατρίνη Μιχάλη.
Τα προβλήματα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση στο Βόρειο και Νότιο τμήμα της Δωδεκανήσου απαιτούναμεσες ενέργειες και λύσεις!
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ
Ρόδος 20.4.23
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
"Τα προβλήματα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση στο Βόρειο και Νότιο τμήμα της Δωδεκανήσου απαιτούν άμεσες ενέργειες και λύσεις"!
Μετά τα πρόσφατα ακτοπλοϊκά προβλήματα που παρουσιάστηκαν στο Βόρειο τμήμα της Δωδεκανήσου με την αποχώρηση του πλοίου "ΚΑΛΥΜΝΟΣ " και έπληξαν ιδιαίτερα την Αστυπάλαια και την Κάλυμνο, ο κίνδυνος και για τη Νότια Δωδεκανήσο είναι "προ των πυλών".
Στο χρονικό διάστημα 2 Μαΐου έως 6 Ιουνίου 2023 υπάρχει κενό στο προγραμμα δρομολογιων!
ΔΕΝ έχει δρομολογηθεί πλοίο που θα εξυπηρετεί την Κάρπαθο και την Κάσο και τη σύνδεση τους με τον Πειραιά!
Θυμίζουμε ότι οι μόνιμοι κάτοικοι και οι επισκέπτες αυτών των νησιών βίωσαν το περσινό "φιάσκο "με το πλοίο OLYMPOS που δεν ανταποκριθηκε στις ανάγκες των ακτοπλοϊκών μετακινήσεων τους.
Με δεδομένα ότι:
Α) η αξιόπιστη και ασφαλή ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών είναι δικαίωμα των νησιωτών μας!
Β) ξεκίνησε η τουριστική περίοδος!
Γ) εθνικοί λόγοι επιβάλλουν τη διαρκή στήριξη της περιοχής μας!
ΚΑΛΟΥΜΕ
την πολιτεία και ιδιαίτερα το υπουργείο Ναυτιλίας, να προβεί σε άμεσες και αποτελεσματικες ενέργειες ώστε να λυθούν τα ακτοπλοϊκά προβλήματα που παρατηρούνται στο Βόρειο και Νότιο συγκρότημα της Δωδεκάνησου, πριν αυτά "γιγαντώσουν" το αίσθημα της απομόνωσης και δημιουργήσουν ανυπέρβλητα κοινωνικά ζητήματα!
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ
-Επικεφαλής του Ανεξάρτητου Περιφερειακού Συνδυασμού " ΠΝΟΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ "
- Περιφερειακός Σύμβουλος Π.Ε.Ρόδου
-Αντιπρόεδρος Εποπτικού Συμβουλίου ΕΝ.Π.Ε.
Στάλθηκε από το Ταχυδρομείο Yahoo σε Android
Νίκος Συρμαλένιος: Η παραίτηση του γιατρού από το Π.Π.Ι. Σερίφου αναδεικνύει την εικόνα διάλυσης του ΕΣΥ
Η παραίτηση του Γενικού Γιατρού, επιμελητή Α’ Θανάση Κοντάρη από το Π.Π.Ι. Σερίφου είναι η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι διάλυσης του νησιωτικού ΕΣΥ. Δεν ήταν η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος γιατρός προειδοποιούσε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας καθώς και τη Διοίκηση της 2ης ΥΠΕ. Είχαν προηγηθεί επανειλημμένα διαβήματα διαμαρτυρίας, καθώς και η περσινή στάση εργασίας σε όλα τα Π.Π.Ι. των νησιών μας, για την ανάγκη άμεσης στελέχωσης τους, ιδιαίτερα ενόψει της τουριστικής περιόδου.
Νίκος Συρμαλnένιος: Τριτοκοσμικές συνθήκες για το επιβατικό κοινό στο λιμάνι του Λαυρίου
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Νίκος Συρμαλένιος: Τριτοκοσμικές συνθήκες για το επιβατικό κοινό στο λιμάνι του Λαυρίου
Ο βουλευτής Κυκλάδων Νίκος Συρμαλένιος κατέθεσε στη Βουλή ερώτηση σχετικά με τις τριτοκοσμικές συνθήκες που επικρατούν στο λιμάνι του Λαυρίου για το επιβατικό κοινό.
Όπως αναφέρει η ερώτηση, με βάση δημοσιεύματα, ο Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου έχει ακολουθήσει μια ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία τα τελευταία χρόνια. Γεγονός που οφείλεται σύμφωνα π.χ. με το ρεπορτάζ της Ναυτεμπορικής, σε «100 % επιχειρηματική δραστηριότητα δεδομένου ότι ο ΟΛΛ ΑΕ δεν έχει δεχτεί καμία επιχορήγηση ή άλλη ενίσχυση.» https://www.naftemporiki.gr/maritime/1429425/organismos-limena-layrioy-i-oikonomiki-poreia-toy-xeperase-kathe-prosdokia-to-2022/
Λειτουργεί δε ως Ανώνυμη Εταιρεία του Δημοσίου με το Ν.3429/2005 «Δημόσιες Επιχειρήσεις και Οργανισμοί (Δ.Ε.Κ.Ο.)». Ανάμεσα στους καταστατικούς σκοπούς του ΟΛΛ ΑΕ, περιλαμβάνονται «η αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και υποδομών μέσω τεχνολογικού και οργανωτικού εκσυγχρονισμού», «η μέριμνα αισθητικής και λειτουργικής διάρθρωσης του λιμένα» και «η εποικοδομητική συνεργασία με τους χρήστες του λιμένα» όπως αυτά αναφέρονται στην επίσημη ιστοσελίδα του φορέα. https://oll.gr/etairiko-profil/
Στην αρμοδιότητα του ΟΛΛ ΑΕ, και χωροθετημένος στο βορειοανατολικό τομέα υπάρχει επιβατικός σταθμός, εμβαδού 2.700 τ.μ. όπου υπάρχουν οι υποδομές των απαραίτητων ελέγχων (διαβατηριακός, αστυνομικός, τελωνειακός) που υπαγορεύονται από την προσαρμογή στον Κώδικα ISPS και στη συνθήκη ΣΕΝΓΚΕΝ.
Δυστυχώς, ο εν λόγω επιβατικός σταθμός δεν έχει ποτέ χρησιμοποιηθεί από τους ταξιδιώτες των ακτοπλοϊκών γραμμών για Κέα, Κύθνο, τον Άγιο Ευστράτιο, τα Ψαρά, την Λήμνο, την Άνδρο, την Τήνο, τη Σύρο, την Καβάλα, (σύμφωνα πάλι με την ιστοσελίδα του ΟΛΛ ΑΕ) και όπου αλλού ταξιδεύουν τα πλοία με ελλιμενισμό στο Λαύριο.
Έτσι, οι επιβάτες οι οποίοι χρειάζεται να ταξιδέψουν ή αναμένουν κόσμο με πλοία τα οποία αποπλέουν ή καταπλέουν στο Λαύριο στοιβάζονται σε ένα υπόστεγο, το οποίο δεν παρέχει προστασία ούτε από τους ανέμους ούτε από τη βροχή. Εννοείται ότι δεν υπάρχει χώρος ούτε για προσωρινή εναπόθεση των αποσκευών, ούτε για όλους όσους χρειάζεται να περιμένουν, καθώς είναι εξαιρετικά μικρός σε εμβαδόν. Πρόκειται για τριτοκοσμικές συνθήκες, οι οποίες ιδιαίτερα το χειμώνα καθιστούν το Λιμένα Λαυρίου ένα δυστοπικό χώρο για τους ταξιδιώτες.
Σημειώνεται επίσης ότι πρώτον, ο λιμένας Λαυρίου δεν εξυπηρετείται από δημόσια συγκοινωνία αν και ο προαστιακός σιδηρόδρομος είχε αναγγελθεί ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 και αργότερα πάλι (https://www.4troxoi.gr/epikairotita/proastiakos-epektasi-os-to-layrio/, http://ypodomes.blogspot.com/2009/10/blog-post_28.html , https://www.irafina.gr/proastiakos-i-istoria-tis-epektasis-pros-rafina-lavrio-oi-stathmoi-oi-grammes-pou-tha-leitourgoun/ , και δεύτερον ότι, οι υπηρεσίες των ΚΤΕΛ Αττικής που προσεγγίζουν το λιμένα δεν εντάσσονται σε κάποια σχεδιασμό συνδυασμένων μεταφορών.
Έτσι σε έκτακτες περιπτώσεις, π.χ. απαγορευτικού απόπλου, οι επιβάτες αναγκάζονται να περπατήσουν μέχρι την πόλη του Λαυρίου για να βρουν κάπου να αναμένουν τον απόπλου. Επίσης σε άλλες περιπτώσεις, όπως π, χ, σε πρόσφατη σχολική εκδρομή του Γυμνασίου ΛΤ Κέας, χρειάστηκε να γίνει αίτημα στην ακτοπλοϊκή εταιρεία ώστε να ανοίξει το πλοίο για να μπουν οι αποσκευές των μαθητών/-τριών, για να μην τις κουβαλούν 6 ώρες μαζί τους μέχρι τον απόπλου, αίτημα το οποίο έγινε δεκτό.
Επειδή από τα παραπάνω συνάγεται ότι είναι αδήριτη ανάγκη να υπάρχει ένας χώρος αναμονής των επιβατών και φύλαξης των αποσκευών με παραχώρηση τμήματος από τον έτοιμο επιβατικό σταθμό.
Επειδή οι υποδομές αυτές έχουν κατασκευαστεί με τα χρήματα των Ελλήνων και Ευρωπαίων φορολογουμένων και πρέπει να λειτουργούν ανταποδοτικά και να γίνεται η πλέον επωφελής και λελογισμένη χρήση αυτών.
Επειδή κρίνεται ως οικονομικά και κοινωνικά ασύμφορο να υπάρχει ένα τεράστιο κτίριο κλειστό, το οποίο να λειτουργεί μόνο κάποιες ημέρες του χρόνου, όταν προσεγγίζουν κρουαζιερόπλοια το Λαύριο
Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί,
1) Για ποιο λόγο παραμένει κλειστός ο σταθμός για τους ταξιδιώτες;
2) Δεν θα ήταν λογικό να υπάρχει πρόβλεψη να παραχωρηθούν κάποια τετραγωνικά για να μπορούν να αναμένουν οι ταξιδιώτες αξιοπρεπώς τα ακτοπλοϊκά τους δρομολόγια;
3) Με δεδομένο ότι ο Οργανισμός Λιμένα Λαυρίου ΑΕ είναι ένας «υγιής» οικονομικά οργανισμός, δε θα μπορούσε να μεριμνήσει για τους χιλιάδες επιβάτες των ακτοπλοϊκών γραμμών;
4) Θα υπάρξει σχεδιασμός να εξυπηρετείται το Λιμάνι του Λαυρίου και οι χιλιάδες επιβάτες των ακτοπλοϊκών γραμμών από τερματικό σταθμό των δημόσιων μεταφορών;
Δείτε συνημμένη την ερώτηση.