naxospress.gr
Η είδηση έσκασε σαν …βόμβα. Οι συσχετικοί αλλάζουν στον ουρανό της Ελλάδας με τις Astra Airlines και Sky Express να καταλαμβάνουν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά των δρομολογίων… Η Olympic Air μειώνει τις δραστηριότητες της ίσως γιατί δεν έχει τα αεροπλάνα για να καλύψει σε ετήσια βάση όλες τις άγονες γραμμές. Και αυτό φάνηκε από τις Κυκλάδες όπου για πρώτη φορά αποχωρεί και ανοίγει το χώρο για τις υπόλοιπες εταιρίες. Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο άρθρο, η Olympic Air (ουσιαστικά η Aegean Air) αποχωρεί από τη Νάξο για πρώτη φορά από την ημέρα που άνοιξε το αεροδρόμιο και την περιμένουμε να επιστρέψει δριμύτερη το καλοκαίρι. Έως τότε; Θα πετάμε με Sky Express και το πιο εντυπωσιακό είναι ότι για Μήλο και Νάξο θα έχουμε νέο διαγωνισμό για την καλοκαιρινή περίοδο (και έως τον Σεπτέμβριο του 2021) ενώ για τον χειμώνα έχουμε τέσσερις πτήσεις την εβδομάδα για Νάξο και με εισιτήρια για πρώτη φορά σε …κανονικές τιμές. Κι αυτό γιατί δεν μπήκαν στην λογική των επιδοτούμενων δρομολογίων. Το ίδιο ισχύει και για τη Μήλο (επίσης τέσσερις πτήσεις την εβδομάδα) ενώ για τη Σύρο η συμφωνία όπως βλέπετε και στο σχετικό δημοσίευμα του capital.gr είναι έως το 2020 επίσης χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα…