slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Η Κυριακή Γεωργαλά υποψήφια με τον Μανώλη Πολυκρέτη

Την υποψηφιότητα της Κυριακής Γεωργαλά στο πλευρό του Μανώλη Πολυκρέτη, για τις επικείμενες δημοτικές εκλογές, στο Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, ανακοινώνει η παράταξη «Αξίζουμε καλύτερα»...  Η Κυριακή Γεωργαλά στη δήλωσή της, με την οποία ανακοινώνει την  απόφασή της να πορευτεί με τον Μανώλη Πολυκρέτη αναφέρει:

Η αγάπη μου για τη Νάξο και τα νησιά των Μικρών Κυκλάδων, με οδήγησε

στην απόφαση να ασχοληθώ ενεργά με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, με

μοναδικό σκοπό να προσφέρω τις υπηρεσίες μου, ώστε να καλυτερεύσει η

ζωή μας στον ευλογημένο αυτό τόπο που ζούμε. Στόχος μου είναι να

βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις ώστε να αναπτύξουμε τον Δήμο μας

οικονομικά και τουριστικά, δίνοντας παράλληλα έμφαση και στον πρωτογενή

τομέα. Όραμά μου είναι να βελτιώσουμε τις υπάρχουσες υποδομές και να

δημιουργήσουμε νέες, σύγχρονες, παρέχοντας καλύτερες υπηρεσίες στους

πολίτες και δημιουργώντας κίνητρα παραμονής των νέων στον τόπο μας.

Όλα αυτά θα τα πετύχουμε εφαρμόζοντας το πρόγραμμά μας, με όραμα,

σχέδιο, σκληρή δουλειά και μπροστάρη το Μανώλη Πολυκρέτη.

Πιστεύω στο Μανώλη Πολυκρέτη, στις δυνατότητες και την εμπειρία του στην

Τοπική Αυτοδιοίκηση και συμπορεύομαι μαζί του στις εκλογές της 8 ης

Οκτωβρίου για να ανοίξουμε το δρόμο για ένα καλύτερο αύριο της Νάξου και

των Μικρών Κυκλάδων.

Βιογραφικό: Ονομάζομαι Κυριακή Γεωργαλά. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην

Αθήνα ενώ τα τελευταία 40 χρόνια είμαι μόνιμος κάτοικος Νάξου. Εδώ στο

νησί, δημιούργησα την οικογένεια μου και δραστηριοποιήθηκα επαγγελματικά,

λειτουργώντας επί σειρά ετών, μεταξύ άλλων και το κατάστημα «Μπολερό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: