slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Υποψήφιος και ο Χαικάλης! Με ποιο κόμμα;


Τι τον εξέπληξε θετικά στο κόμμα που επέλεξε;

Ο ταλαντούχος ηθοποιός, αποκάλυψε πως απέρριψε την πρόταση που είχε δεχτεί προηγουμένως από το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Όπως είπε «δεν μπορώ να ενταχθώ σε ένα κόμμα το οποίο συναινεί στο κόψιμο των μισθών και των συντάξεων».

Ποιοι όμως ήταν οι λόγοι που τον έκαναν να πάρει την απόφαση να πολιτευτεί με...

τους Α.Ε. του Π. Καμμένου;«Βαρέθηκα να είμαι απ' έξω και απλά να βρίζω και να διαμαρτύρομαι. Ολο αυτό που συμβαίνει, με "τρώει" δεν μπορώ να κάτσω ήσυχος. Πολιτεύομαι, για να πω πέντε πράγματα, γιατί επιθυμώ να αλλάξει κάτι, θέλω να χαράξω κάτι διαφορετικό. Δεν ήταν μόνο η πρόταση που με έκανε να δεχτώ αλλά η πρόταση από νέους ανθρώπους που μου είπαν ότι σε θέλουμε μαζί μας μέσα από ένα διάλογο που έχουμε ανοίξει στο twitter και στο facebook. Με έχουν ανάγκη και τους έχω ανάγκη».

Όσο για το τι απαντά σε όσους χαρακτηρίζουν το εν λόγω κίνημα «συντηρητικό»;

«Δεν θα έλεγα συντηρητικό το συγκεκριμένο κίνημα. Απλά προέρχεται από μία συντηρητική παράταξη. Επίσης εγώ είμαι και υπέρ του συντηρητικού αλλά και του προοδευτικού. Στην περίπτωση του πρώτου αυτό που μου αρέσει είναι το ότι διαφυλλάττονται κάποια πράγματα που έχουμε κερδίσει όπως τα ήθη και τα έθιμα. Αλλωστε με εξέπληξε θετικά το γεγονός ότι το κίνημα του Πάνου Καμμένου είναι ανοιχτό σε συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ».

Πηγή: Το Βήμα

Ανάρτηση Από τον/την Blogger στο Δεξί X-Trem(i) τη 4/03/2012 07:31:00 μμ

Δεν υπάρχουν σχόλια: