slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Νέο έκτακτο μέτρο ΠΑΣΟΚ: Εισφορά αλληλεγγύης... για τον Ν. Χατζηνικολάου που κλαίγεται ότι είναι "πολύ απλήρωτος"

 ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ   ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚΤΩ (8) ΜΗΝΕΣ ΑΠΛΗΡΩΤΟΣ  Ο …ΑΛΗΘΙΝΟΣ  ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ     . ΠΩΣ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΠΙΣΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΖΑΚΟΥΖΙ ΤΟΥ
Αγριεμένος επέστρεψε από τις τρίμηνες διακοπές του ο Νίκος Χατζηνικολάου, που είναι αποφασισμένος να λύσει τα δεσμά του με το ΑΛΤΕΡ. Έτσι ενώ τους προηγούμενους μήνες έλεγε ότι δεν θα εγκαταλείψει το καράβι του ΑΛΤΕΡ όσο υπάρχουν απλήρωτοι εργαζόμενοι... ξαφνικά άλλαξε γνώμη και αποφάσισε να πηδήξει πρώτος απ' το καράβι... Τι έγινε και άλλαξε ξαφνικά γνώμη; Πολύ απλά:

Μόλις επέστρεψε σπίτι μετά από 3 μήνες διακοπές βρήκε ένα πάκο λογαριασμούς απλήρωτους.
Μόλις άνοιξε το λογαριασμό του νερού και του ρεύματος κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό...
Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα έξοδα έχουν η πισίνα και ο φωτισμός της βίλας...
γιατί είστε κάφροι και δεν ξέρετε από πολιτισμένη ζωή...
Έτσι αποφάσισε ότι δεν μπορεί να είναι χομπίστας και να δουλεύει απλήρωτος και έστειλε στον αγύριστο και το ΑΛΤΕΡ και τους πραγματικά απλήρωτους εργαζόμενους...
Έτσι σήμαρα από το ραδιόφωνο δήλωσε: «έχω να πληρωθώ 8 μήνες... είμαι πολύ απλήρωτος»«Για να επιστρέψω στο δελτίο θα πρέπει να μου δείξει το Alter ότι με σέβεται», χωρίς να αποκλείσει το ενδεχόμενο να αναζητήσει νέα τηλεοπτική στέγη!
Μέσω της συχνότητας του Real Fm, ο γνωστός δημοσιογράφος και άνκορμαν ξεκαθάρισε για ακόμα μία φορά τη θέση του για όσα συμβαίνουν στο κανάλι του Μπουρναζίου.
«Προτιμώ να κάθομαι με την οικογένειά μου στην πισίνα μου και το τζακούζι μου, παρά να κάνω τον χομπίστα. Έχω να πληρωθώ 8 μήνες! Για να επιστρέψω στο δελτίο θα πρέπει να μου δείξει το Alter ότι με σέβεται. Μόνο τότε θα επιστρέψω, γιατί είμαι επαγγελματίας», είπε από μικροφώνου.
Όσο για τα σενάρια που τον θέλουν σε άλλο κανάλι; «Δεν αποκλείω να αναζητήσω καινούργια τηλεοπτική στέγη. Ανάλογα με την στάση του καναλιού θα πάρω τις τελικές μου αποφάσεις», ανέφερε.
Περίπου 24 ώρες πριν, ο άνκορμαν έγραψε στο Twitter του, απευθυνόμενος στον Τζώνυ Καλημέρη που του είπε ότι λείπει από τα δελτία των 8: «κουμπάρε είμαι πολύ...απλήρωτος! Δεν είμαι χομπίστας, αλλά επαγγελματίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: