18.7.2011-ΑΝΑΦΟΡΑ ΙΚΑ ΜΗΛΟΥ.doc |
18.7.2011-Συνημμένο Αναφοράς ΙΚΑ ΜΗΛΟΥ.pdf |
16.8.2011-ΙΚΑ Μήλου (1).pdf |
16.8.2011-ΙΚΑ Μήλου (2).pdf |
16.8.2011-ΙΚΑ Μήλου (3).pdf |
16.8.2011-ΙΚΑ Μήλου (4).pdf |
18.7.2011-ΑΝΑΦΟΡΑ ΙΚΑ ΜΗΛΟΥ.doc |
18.7.2011-Συνημμένο Αναφοράς ΙΚΑ ΜΗΛΟΥ.pdf |
16.8.2011-ΙΚΑ Μήλου (1).pdf |
16.8.2011-ΙΚΑ Μήλου (2).pdf |
16.8.2011-ΙΚΑ Μήλου (3).pdf |
16.8.2011-ΙΚΑ Μήλου (4).pdf |
Η απώλεια του Καθηγητή Γεώργιου-Αλεξάνδρου Μαγκάκη άφησε την Νάξο και την Ελλάδα φτωχότερη.
Σε μια εποχή που η κρίση αξιών μετατράπηκε σε βαθιά οικονομική κρίση και ύφεση, άνθρωποι με την ζωή και την δράση του Γεωργίου-Αλεξάνδρου Μαγκάκη αποτελούν φωτεινά παραδείγματα για τους κοινωνικούς αγώνες της νέας γενιάς. Από τα δύσκολα χρόνια της κατοχής, ο Γεώργιος-Αλέξανδρος Μαγκάκης πρωταγωνίστησε στο κοινωνικό και πολιτικό γίγνεσθαι της Ελλάδας καθώς μετείχε ενεργά στην Εθνική Αντίσταση, υπερασπίστηκε πολιτικά διωκόμενους την περίοδο του Ανένδοτου Αγώνα, ενώ φυλακίστηκε και βασανίστηκε από την Χούντα καθώς δεν άρεσαν στο καθεστώς οι παραδόσεις του στην Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Κατά την περίοδο της Μεταπολίτευσης, εργάστηκε σκληρά για την θεμελίωση του Δημοκρατικού μας Πολιτεύματος, ενώ εξελέγη βουλευτής και διατέλεσε μέλος των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ.
Παραφράζουμε την διάσημη φράση του, κατά την πρώτη παράδοσή του στους φοιτητές του μετά την Μεταπολίτευση, προκειμένου να τιμήσουμε την βαριά κληρονομιά που μας αφήνει ένας Ναξιώτης, που με την ζωή και το έργο του μας έκανε όλους περήφανους, που καταγόμαστε από αυτόν τον ευλογημένο τόπο:
«Κύριε Καθηγητά, τώρα έγκειται σε εμάς να συνεχίσουμε
από εκεί που σταματήσατε»
Στους οικείους του εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια.
Οι θριαμβολογίες στις οποίες προχώρησε χθες περί αύξησης των εσόδων του μηνός Αυγούστου κατά 3%, κάθε άλλο παρά δικαιολογούνται. Υπολείπονται σημαντικά του νέου ετήσιου αναθεωρημένου στόχου για αύξηση κατά 5,6%. Και υπολείπονται ακόμη περισσότερο έναντι του αρχικού στόχου του Προϋπολογισμού για αύξηση κατά 8,5 %.
Επισημαίνεται ότι, για την επίτευξη του νέου αναθεωρημένου στόχου, απαιτείται, για το 5μηνο (Αύγουστος – Δεκέμβριος) να εισπράττονται μηνιαία 5,4 δισ. €!!!
Και κάτι ακόμη: Είναι τουλάχιστον προκλητική για την κοινωνία η κυνική ομολογία του Υπουργού, ότι η φοροδιαφυγή, η παραοικονομία και το λαθρεμπόριο βρίσκονται στο απυρόβλητο.
Ουσιαστικά, παραδέχεται ότι, για δυο ολόκληρα χρόνια, η κυβέρνηση δεν έχει κάνει τίποτα για την καταπολέμησή τους. Αναγνωρίζει, τελικά, ότι “η μάχη” των εσόδων στηρίζεται αποκλειστικά στην εξοντωτική υπερφορολόγηση πολιτών και επιχειρήσεων.
Και να, γιατί σήμερα τα spread, δυστυχώς, ακουμπούν τις 1.800 μονάδες».
"Γιατί αυξήθηκαν οι τιμές των εισιτηρίων της ακτοπλοΐας παρά την κατάργηση των κρατήσεων υπέρ τρίτων;"
Καταγγελίες και στοιχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας αναφέρουν ότι σε σχέση με την περυσινή χρονιά, παρατηρούνται αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων της ακτοπλοΐας που σε ορισμένες περιπτώσεις υπερβαίνουν ακόμη και το 50%. Επιπλέον, θα πρέπει να σημειωθεί ότι μεγάλες αυξήσεις παρουσιάζονται στις τιμές των εισιτηρίων για δημοφιλείς προορισμούς ακόμα και σε σχέση με τις τιμές που ίσχυαν τον Ιούνιο του 2011. Αυτή η εικόνα έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις εξαγγελίες της κυβέρνησης για μειώσεις των τιμών των εισιτηρίων κατά 10% ή και περισσότερο και οι οποίες θα επιτυγχάνονταν μέσω της κατάργησης των κρατήσεων υπέρ τρίτων. Ο ΣΥΡΙΖΑ έγκαιρα είχε επισημάνει ότι η απελευθέρωση της αγοράς των ακτοπλοϊκών υπηρεσιών δεν δίνει τη δυνατότητα στο κράτος να δεσμεύσει τους ακτοπλόους ώστε να διατηρήσουν χαμηλά τις τιμές των εισιτηρίων, ούτε καν κατά αντιστοιχία με το ύψος των κρατήσεων που καταργήθηκαν. Ισχυριζόμασταν ότι η μείωση των κρατήσεων όχι μόνο δεν θα οδηγήσει στη μείωση των τιμών αλλά αντίθετα, τα ποσά από τις κρατήσεις που καταργούνται θα οδηγηθούν στα ταμεία των ακτοπλοϊκών εταιρειών. Κατά συνέπεια οι σημαντικοί πόροι που αφαιρέθηκαν, μέσω της κατάργησης των κρατήσεων υπέρ ΚΑΕΟ (Κεφάλαιο Ασφάλισης Επιβατών Οχημάτων), από τα ταμεία του ΝΑΤ, και οι οποίοι ανέρχονται σε 40 εκατ. ευρώ ετησίως, καταλήγουν επί της ουσίας στους ακτοπλόους. Την ίδια στιγμή μειώνονται οι συντάξεις των ναυτικών καθώς και η χρηματοδότηση του ΝΑΤ κατά 50 εκατομμύρια ευρώ για το έτος 2011 και κατά 100 εκατ. ευρώ για τα επόμενα έτη σε σχέση με το έτος 2010.
Με βάση τα παραπάνω, ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Σε πόσα και ποια δρομολόγια μειώθηκαν οι τιμές των εισιτηρίων κατά το ύψος της μείωσης των καταργούμενων κρατήσεων υπέρ τρίτων, σε πόσα δεν υπήρξε αντίστοιχη μείωση και σε ποιες ενέργειες προτίθενται να προβούν ώστε οι εταιρίες να μειώσουν τις τιμές των εισιτηρίων κατά το ύψος των κρατήσεων ώστε να μην καρπούνται τα ποσά από την κατάργηση τους εις βάρος των επιβατών;
2. Σε ποιες ενέργειες προτίθενται να προβούν προκειμένου να μειωθεί το κόστος των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, το ύψος των οποίων αποτελεί σημαντικό πρόβλημα για τους κατοίκους των νησιών, τις επιχειρήσεις καθώς και για τους δυνητικούς επισκέπτες της νησιωτικής επικράτειας;
Ο ερωτών βουλευτής
Τουλάχιστον 15 εκατ. ευρώ το χρόνο αύξησε το ΠΑΣΟΚ τα μυστικά κονδύλια που έδινε στο Υπουργείο Εξωτερικών, ενώ από το πρώτο δίμηνο της διακυβέρνησής του το ύψος των απόρρητων δαπανών ανέβηκε πάνω από 30%. Σύμφωνα με στοιχεία ... περισσότερα
Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα ,με την ανάληψη της κατασκευής σχολείων στους δήμους που συχνά δεν διαθέτουν επαρκείς τεχνικές υπηρεσίες για να αναλάβουν την ευθύνη ,υπολογίζεται ότι με τα ίδια κονδύλια οι δήμοι κατασκευάζουν δύο σχολικές μονάδες και ο ΟΣΚ τρεις. Από ίδια στοιχεία προκύπτει ότι από 15 προκηρύξεις της τελευταίας πενταετίας δείχνουν ότι οι εκπτώσεις είναι στην ουσία μηδενικές στου δήμους και κυμαίνονται από 0,09% έως 13% και μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις έφτασαν ώς το 32%.
Η κατάργηση και συγχώνευση του Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων σύμφωνα με τα στοιχεία αφήνει εκκρεμότητες στην υλοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων ,συμβάσεων που έχει ο ΟΣΚ με ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και εργολαβίες σχολείων που είναι σε εξέλιξη.
Ερωτούνται οι κ.κ. Υπουργοί
• Eχει το υπουργεία στοιχεία συμβατικού κόστους για τη κατασκευή σχολείων και τι δείχνουν τα στοιχειά αυτά;
• Ισχύουν τα στοιχεία του δημοσιεύματος ότι το συμβατικό κόστος των υπηρεσιών του ΟΣΚ είναι κατά πολύ χαμηλότερο από αυτό των δήμων ; Αν ναι πως προτίθεται να το αντιμετωπίσει το Υπουργείο;
• Τι θα γίνει με τις δεσμεύσεις του ΟΣΚ ως προς τα ευρωπαϊκά προγράμματα και τα ενʼ εξελίξει έργα: Θα μεταβιβαστουν σε άλλο φορέα; Με ποιες διαδικάσίες;
Ο ερωτών βουλευτής
Δημήτρης Παπαδημούλης
Με απόφαση του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου κ. Γιάννη Μαχαιρίδη εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Κρήτης & Νήσων Αιγαίου 2007-2013 το έργο «Βελτίωση δρόμου από Αγ. Ματθαίο (Καλαμούρια) έως δρόμο Αγ. Αρσενίου - Αγ. Άννας Νάξου» με φορέα υλοποίησης το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων προϋπολογισμό 1,1 εκ. €.
Πρόκειται για τη βελτίωση του δρόμου μήκους 2,8 χιλιομέτρων και πλάτους 7 μέτρων, που συνδέει το δρόμο Αγ. Αρσενίου - Αγ. Άννας με την περιοχή του Αγ. Ματθαίου, έργο το οποίο θα έχει σημαντική συμβολή στην αποσυμφόρηση της παραλιακής οδού από την έντονη κυκλοφοριακή κίνηση που παρατηρείται σήμερα.
Το Πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και το Ελληνικό Δημόσιο.
Με επιστολή του προς τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου Γιάννη Μαχαιρίδη, και μετά από σχετικό αίτημα, ο Γενικός Διευθυντής Μεταφοράς της ΔΕΗ Α.Ε. Σ. Βάσσος κάνει γνωστό πως η διασύνδεση των Κυκλάδων αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2015, αφού προηγηθούν όλες οι διαδικασίες προκήρυξης και ανάθεσης του έργου.
Αναλυτικά στην επιστολή του αναφέρει:
«Αναφορικά με το θέμα της περίληψης σάς πληροφορούμε ότι, το έργο της Διασύνδεσης των Κυκλάδων προκηρύχθηκε στις 10 Ιουνίου 2011 και έχει οριστεί προθεσμία για την υποβολή των προσφορών η 13η Οκτωβρίου του 2011.
Θα ακολουθήσει η Τεχνική και Οικονομική αξιολόγηση των προσφορών και η υποβολή εισήγησης στο Δ.Σ. της Επιχείρησης για την κατακύρωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού.
Η υπογραφή της σύμβασης με τον μειοδότη του έργου αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Απριλίου 2012, εκτός αν υπάρξουν εμπλοκές, όπως ενστάσεις ή προσφυγές από τους συμμετέχοντες στον διαγωνισμό.
Στα πλαίσια αυτά, η διασύνδεση των Κυκλάδων αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2015».