slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Στις 17 Απριλίου στηρίζουμε τη Νεολαία

Πέθανε ο Νίκος Παππάς, κυβερνήτης στο αντιτορπιλικό «Βέλος»

PAPPAS10
Την τελευταία του πνοή άφησε σήμερα ο ναύαρχος Νίκος Παππάς, κυβερνήτης στο θρυλικό αντιτορπιλικό «Βέλος», ύστερα από τη μάχη που έδινε με τον «καρκίνο».
Ο Νίκος Παππάς ήταν ένας από τους πρωτεργάτες στο Κίνημα του Ναυτικού το οποίο εκδηλώθηκε τον Μάιο του 1973. Το Κίνημα οργανώθηκε με σκοπό την απελευθέρωση της Ελλάδας και συμμετείχαν εκτός από αξιωματικούς του Πολεμικού Ναυτικού και αξιωματικοί από την Αεροπορία και τον Στρατό.

Σε λειτουργία από 1 Μαρτίου το σύστημα «Εργάνη»

Με το σύστημα παρακολούθησης των ροών μισθωτής απασχόλησης μειώνονται οι διοικητικές επιβαρύνσεις των επιχειρήσεων και το κόστος συμμόρφωσης των εργοδοτών
Με απόφαση του υπουργού Εργασίας, από την 1η Μαρτίου καθίσταται υποχρεωτική η ηλεκτρονική υποβολή των εντύπων αρμοδιότητας ΣΕΠΕ και ΟΑΕΔ στο Πληροφοριακό Σύστημα με την ονομασία «ΕΡΓΑΝΗ», από εργοδότες που είναι εγγεγραμμένοι στα μητρώα εργοδοτών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.

Όπως επισημαίνει το υπουργέιο, με τη χρήση του Πληροφοριακού Συστήματος,  «αφενός απαλλάσσονται οι εργοδότες από γραφειοκρατικές διαδικασίες και αγκυλώσεις που επί σειρά ετών αποτελούν τροχοπέδη για την επιχειρηματικότητα και την ανάπτυξη, αφετέρου συμβάλλουμε ουσιαστικά στη....

Υπεγράφη η σύμβαση του έργου «Εφαρμογή Κυκλοφοριακής Μελέτης και Σήμανσης Χώρας Νάξου»



   Υπεγράφη σήμερα, Πέμπτη 4 Απριλίου, η εργολαβική σύμβαση για την εκτέλεση του έργου «Εφαρμογή Κυκλοφοριακής Μελέτης και Σήμανσης Χώρας Νάξου» από το Δήμαρχο, Μανόλη Μαργαρίτη και τον ανάδοχο του έργου, Ηλία Μαζαράκη.
     Η δαπάνη του έργου ανέρχεται στο ποσό των 403.210,84 ευρώ και έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κρήτη και Νήσοι Αιγαίου» με συγχρηματοδότηση από το ΕΤΠΑ. Βάση της σύμβασης, η ολοκλήρωση του έργου θα γίνει εντός 90 ημερών, ενώ στο έργο περιλαμβάνονται οι εξής παρεμβάσεις:

Στο πλοίο της Greenpeace στη Σύρο o αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων


Επίσκεψη στο πλοίο της περιβαλλοντικής Οργάνωσης Greenpeace “Arctic Sunrise” που ήταν στη Σύρο επισκέφθηκε την Πέμπτη, ο αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων, Γιώργος Πουσσαίος. Το “Arctic Sunrise” επισκέφθηκε τη Σύρο στο πλαίσιο της Πανευρωπαϊκής εκστρατείας της οργάνωσης για προώθηση μίας Βιώσιμης Αλιείας ενόψει και της οριστικοποίησης της νέας Κοινής Αλιευτικής Πολιτικής της ΕΕ το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.

Η ΕΝΩΣΗ ΛΙΜΕΝΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 2012 ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ



Στην τριακοστή πρώτη  θέση η Νάξο


Σύμφωνα με με τον αριθμό  αφίξεων των κρουαζιερόπλοιων που προσέγγισαν την Νάξο το 2012   ανέρχεται σε (45) και ο αριθμός αφίξεων επιβατών σε 4.529 (χωρίς αναχωρήσεις).

  Η Ένωση Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ) μετά από επεξεργασία των διαθέσιμων στοιχείων από 40 Οργανισμούς Λιμένων, Λιμενικά Ταμεία και Λιμεναρχεία, ανακοίνωσε τα στοιχεία Κρουαζιέρας για το 2012 για το σύνολο της χώρας.

Με βάση τα στοιχεία αυτά ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που προσέγγισαν ελληνικά λιμάνια ανέρχεται σε 4.824 και ο αριθμός αφίξεων επιβατών σε 5.475.816 (χωρίς αναχωρήσεις)

Όπως είναι γνωστό η ΕΛΙΜΕ είναι το ανώτατο επαγγελματικό όργανο της ελληνικής λιμενικής βιομηχανίας, συμμετέχει στην Ευρωπαϊκή Ένωση Λιμένων (ESPO), στον ΣΕΤΕ και την MedCruise, ενώ εκπροσωπεί τα ελληνικά λιμάνια σε όλα τα διεθνή fora της λιμενικής βιομηχανίας. Τα στοιχεία του 2012 για 40 λιμάνια, με πλήρη τεκμηρίωση, θα αποτελέσουν τη βάση αναφοράς της Τεχνικής Επιτροπής Κρουαζιέρας της ΕΛΙΜΕ για όλα τα επόμενα χρόνια.

Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της ΕΛΙΜΕ κ. Γιώργος Ανωμερίτης: “Η κρουαζιέρα το 2013 θα κινηθεί αυξητικά. Το κύριο θέμα της κρουαζιέρας στην χώρα μας είναι οι ειδικές λιμενικές υποδομές και....

Πρωτοβουλία Γ. Πουσσαίου για μείωση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων στους τρίτεκνους.

Μετά τη συνάντηση που είχε πριν από λίγες ημέρες με την Πρόεδρο του Συλλόγου Τριτέκνων κα Θωμαΐδα Παραβάλου, ο Αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων Γιώργος Πουσσαίος ανέλαβε πρωτοβουλία για την ικανοποίηση του αιτήματος των μελών του Συλλόγου περί μείωσης της τιμής των ...

1520 παράνομες πινακίδες και επιγραφές στις Κυκλάδες



1.520 παράνομες πινακίδες και διαφημιστικές επιγραφές έχουν καταγραφεί στα νησιά των Κυκλάδων. Οι παράνομες πινακίδες καταγράφηκαν στο οδικό δίκτυο του συνόλου των νησιών του Αιγαίου με τη συνδρομή ειδικών επιτροπών του Δήμου και μετά από σχετική οδηγία της Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου Χριστιάνας Καλογήρου, στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων της νομοθεσίας (ΚΥΑ 38110/2002). Από δω και στο εξής θα πρέπει να ξεκινήσει η διαδικασία αποξήλωσής τους.
Μέχρι σήμερα και με βάση τα υποβληθέντα στοιχεία που έχουν αποσταλεί στην Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου από τις κατά τόπους Επιτροπές, έχουν καταγραφεί αυθαίρετες διαφημιστικές πινακίδες και επιγραφές ως ακολούθως:

Εντάξει, το πρόγραμμα της τρόϊκας είναι ανέφικτο, εμείς τι κάνουμε;



Του Κώστα Ροδινού
Αναμένουμε πάλι την τρόϊκα και βλέπουμε μια μονότονη επανάληψη των σεναρίων που ζούμε τα τελευταία χρόνια. Το έργο έχει καταντήσει κουραστικό. Η πορεία είναι προδιαγεγραμμένη. Και αδιέξοδη. Δεν νομίζω να υπάρχει εχέφρων άνθρωπος που να ελπίζει ότι μ’ αυτή την πολιτική υπάρχει ελπίδα. Δεν υπάρχει. Να είμαστε ειλικρινείς.

Πολύ φοβούμαι ότι όλα μετατίθενται για μετά τις γερμανικές εκλογές. Όμως, τα πράγματα δεν είναι πλέον ίδια.

Η καταστροφική λύση της Κύπρου άλλαξε, εκ βάθρων, τα δεδομένα. Δεν έχει τόσο σημασία τί λέει ο «λαγός» του Σόϊμπλε, αυτός ο ανεκδιήγητος Νταϊσελμπλούμ (η χώρα του οποίου νομιμοποίησε τους παιδόφιλους), όσο ότι η άποψη περί bail-in αρχίζει και παγιώνεται στην Ευρωζώνη.

Αυτό δεν προκαλεί ρίγη μόνο στον Νότο, αλλά ενισχύει την ανασφάλεια σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Και ....

ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΤΥΠΟ ΤΟΝ ΕΧΕΤΕ ΤΣΑΡΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!

oi-arxigoi-kseperasan-tis-paidikes-toys-astheneies-kai-stathikan-sto-upsos-ton-peristaseon ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - ΚΟΥΒΕΛΗ

«Οι αρχηγοί ξεπέρασαν τις παιδικές τους ασθένειες και στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων»

Ειρωνικός ήταν ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας, σχολιάζοντας τις τοποθετήσεις του Ευάγγελου Βενιζέλου και του Φώτη Κουβέλη για το χαράτσι πριν τη σύσκεψη των αρχηγών την ...

ΦΩΤΟ: Συζήτηση αγγλομαθών...


Δείτε τι λένε:

Πρόγραμμα συμβουλευτικής και κατάρτισης για εύρεση εργασίας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ  – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
 Ξεκινάει πρόγραμμα  επιμόρφωσης με στόχο την εξεύρεση εργασίας.
Το πρόγραμμα  είναι επιδοτούμενο.
 Αφορά:

Η Νάξος μπορεί να δημιουργήσει την δική της ποδηλατική κουλτούρα

Λέμε ΝΑΙ στο ποδήλατο γιατί:
*Αποτελεί γρήγορο και ευέλικτο μέσο μετακίνησης
*Είναι απλό, πρακτικό, οικονομικό και εύκολο
* Δεν προκαλεί θόρυβο, ούτε ρυπαίνει με καύσιμα
*Βελτιώνει την υγεία μας και την καθημερινότητα μας
*Εξοικονομεί ελεύθερους χώρους στην πόλη μας
*Αποτελεί πρακτική λύση του κυκλοφοριακού
* Ένας ποδηλάτης στον δρόμο = Ένα λιγότερο αυτοκίνητο
* Μία θέση στάθμευσης = εννέα περίπου ποδήλατα
*Αποδίδει επενδυτικά: Ποδηλατικός τουρισμός

Το επεισόδιο Βενιζέλου - Κασιδιάρη: Όλος ο διάλογος

Ο ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΕ ΣΕ ΟΣΟΥΣ
ΑΠΑΞΙΩΝΑΝ  ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ
ΜΟΥΝΤΖΩΝΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ  ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ
ΦΩΝΑΖΑΝ ΝΑ ΚΑΕΙ ΝΑ ΚΑΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ Η ΒΟΥΛΗ.


Ο διάλογος που ακολουθεί διέρρευσε από πληροφορίες μελών της προανακριτικής επιτροπής και έλαβε χώρα αμέσως μόλις έγινε γνωστό το υπαινικτικό σχόλιο του προέδρου του ΠΑΣΟΚ στο.....

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΟΥ SEA DIAMOND

sigentrosi sea diamondΟ Δήμος Θήρας, η Ιερά Μητρόπολη Θήρας και η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Θηραίων Πολιτών για την ανέλκυση του ναυαγίου του SEA DIAMOND Καλούν όλο το Θηραϊκό λαό την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013 και ώρα 12:30 το μεσημέρι στην πλατεία των Φηρών έξω από τα γραφεία της Δ.Ο.Υ ΘΗΡΑΣ,στην εκδήλωση διαμαρτυρίας για την .....

Ταυτόσημες οι απόψεις Ηλία Ζωής


Zoi-Konstantopoulou

O βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρης  κατηγορεί  ευθέως τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Άδωνη Γεωργιάδη ότι με την τακτική που ακολουθεί προσπαθεί να διευκολύνει τον Ευάγγελο Βενιζέλο.
Η  Ζωή Κωνσταντοπούλου  σχολιάζει με νόημα στους δημοσιογράφους ότι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ απολαμβάνει ειδικής μεταχείρισης, καθώς ως μάρτυρας… μπαινοβγαίνει στην αίθουσα της Προανακριτικής.

Μετά πό 2 χρόνια ΕΛΑΣ και ΕΥΠ θυμήθηκαν να αμφισβητήσουν ότι υπήρχε σχέδιο δολοφονίας του Καραμανλή


[Και γιατί όλοι αυτοί του Δένδια δεν είχαν βγει μέχρι τώρα να αμφισβητήσουν όσα γράφονται επί 2 χρόνια αλλά το θυμήθηκαν τώρα που βλέπουν ότι φθείρονται καθημερινά ενώ ο άλλος κερδίζει καθημερινά; οοεεοο; Σοβαρευτείτε και αφήστε τη δικαιοσύνη να βγάλει ότι πόρισμα-απόφαση κρίνει αντί να αρχίζετε να απαξιώνετε την έρευνα. Αν δεν υπάρχουν αποδείξεις δεν θα υπάρξει και συνέχεια....

Νέο επικό βίντεο-Black Dragon strikes back: κ. Μαρτίδου δεν θα σε πλακώσω στις μπάτσες γιατί δεν είμαι ο Κασιδιάρης

Εξαλλος με άρθρο της τοπικής εφημερίδας Ο Χρόνος είναι ο Γιάννης Αλεξίου!!! Στο νέο βίντεο που ανέβασε δηλώνει αγανακτισμένος με την δημοσιογράφο Μελαχροινή Μαρτίδου και το σύμφωνα με εκείνον προσβλητικό άρθρο της, δηλώνει πως κανείς δεν κρύβεται από πίσω του και κανένα κόμμα ενώ λέει χαρακτηριστικά πως ...

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ : ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΣΥΓΧΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΓΚΟΛΦ ΑΦΑΝΤΟΥ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΡΧΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ «ΘΥΜΗΘΕΙ» ΤΙ ΨΗΦΙΣΕ

Η απόφαση 23/2013 του Περιφερειακού Συμβουλίου Νοτίου Αιγαίου, όπως αυτή αναρτήθηκε στο Διαύγεια, δημιουργεί σύγχυση και ερωτηματικά. Η περιφερειακή παράταξη «Νέα Εποχή για τα νησιά μας» ψήφισε θετικά για τη γνωμοδότηση της ΣΜΠΕ και στην αξιοποίηση της περιοχής του γκόλφ Αφάντου θέτοντας συγκεκριμένους όρους.
Στη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου στις 16/3/2013 στη Ρόδο, σεβαστήκαμε και ταυτιστήκαμε ουσιαστικά με την πρόταση που στηρίχτηκε από τη συντριπτική πλειοψηφία του Δήμου Ροδίων το προηγούμενο βράδυ και το ίδιο έπραξε και η περιφερειακή αρχή η οποία δέχτηκε και τις ...

«Υπουργείο Εφοπλιστών και ακτοπλοΐα άγονων γραμμών»

syrmalenios nikolaos Η εξυπηρέτηση των εφοπλιστικών συμφερόντων, η κατάργηση των εργασιακών δικαιωμάτων των ναυτεργατών και του συνόλου των εργαζομένων στον χώρο της Ναυτιλίας, η δημιουργία ενός νέου καθεστώτος στο χώρο της ακτοπλοΐας, με περικοπές δρομολογίων, η ιδιωτικοποίηση των λιμανιών και η επανασύσταση του υπουργείου με τη στρατικοποιημένη δομή του παρελθόντος, είναι μερικοί από τους στόχους του νέου νομοσχεδίου που προωθεί το υπουργείο Ναυτιλίας και  Αιγαίου, όπως τόνισε στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου ο βουλευτής Κυκλάδων Νίκος Συρμαλένιος, βασικός εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ-Ε.Κ.Μ.  για το υπό συζήτηση νομοσχέδιο  «Ανασυγκρότηση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και άλλες διατάξεις».

Αναφερόμενος στις διατάξεις του νομοσχεδίου που αφορούν τη δομή του Υπουργείου Ναυτιλίας, ο Ν. Συρμαλένιος επεσήμανε ότι δημιουργούν σύγχυση μεταξύ του Λιμενικού Σώματος και των πολιτικών υπηρεσιών, υποβαθμίζοντας την ύπαρξη και των δύο και εξυπηρετώντας τελικά μόνον τους εφοπλιστές. Πρόκειται καθαρά για ένα «Υπουργείο Εφοπλιστών» και όχι ένα Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και ναυτεργασίας, όπως θα όφειλε να είναι.

Στα θέματα των λιμανιών διερωτήθηκε εάν η ηγεσία του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας είναι υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων ή υπέρ των παραχωρήσεων. Ως γνωστόν, το σενάριο της πλήρους ιδιωτικοποίησης λιμένων ισχύει μόνο στη Μεγάλη Βρετανία, ενώ το 96% των λιμανιών της Ε.Ε. βρίσκονται υπό δημόσιο έλεγχο. Επεσήμανε ότι η κυβέρνηση παραχωρεί στους ιδιώτες όχι μόνο τα κερδοφόρα, αλλά και τα μη κερδοφόρα λιμάνια, με κίνδυνο οι ιδιώτες να εισπράξουν έσοδα από κάποιες λειτουργίες των μικρότερων λιμανιών και στο τέλος να αποχωρήσουν, αφήνοντας πίσω τους ουσιαστικά και σοβαρά προβλήματα.

Αναφερόμενος στο θέμα της ναυτολόγησης, δήλωσε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ-Ε.Κ.Μ. είναι κατηγορηματικά αντίθετος στις επιχειρούμενες νομοθετικές ρυθμίσεις, διότι ικανοποιούν τις επιδιώξεις των εφοπλιστικών και ακτοπλοϊκών εταιρειών να μειώσουν μόνο το εργασιακό κόστος, παρότι αυτό αποτελεί ένα πολύ μικρό ποσοστό, της τάξης του 15%-20% του συνολικού λειτουργικού κόστους των μεταφορών.

Σε ό,τι αφορά στα νησιά και στη δρομολόγηση των πλοίων, επεσήμανε ότι από τη στιγμή που ο πλοιοκτήτης έχει τη δυνατότητα αποκλειστικά να επιλέξει τις διαδρομές, αυτό σημαίνει ότι οι υπόλοιπες διαδρομές θα τεθούν στην κατηγορία των γραμμών δημοσίου συμφέροντος, δηλαδή θα καταστούν άγονες γραμμές. Αυτές οι γραμμές με τη μείωση των επιδοτήσεων θα τεθούν οριστικά εκτός ενδιαφέροντος, με ό,τι αυτό σημαίνει για τις τοπικές κοινωνίες.

Επανέλαβε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι σαφώς υπέρ ενός δημόσιου, κοινωνικού φορέα ακτοπλοΐας, που δεν επιδιώκει να εκτοπίσει συνολικά τον ιδιωτικό τομέα, αλλά κατά κύριο λόγο να καλύψει τις λεγόμενες γραμμές δημοσίου συμφέροντος. Σημείωσε δε ότι υπήρξε απάντηση από πλευράς Ευρωπαϊκής Επιτροπής ότι είναι διατεθειμένη να χρηματοδοτήσει την αγορά ή κατασκευή πλοίων σε ελληνικά ναυπηγεία, αλλά και να επιδοτήσει γραμμές, εφόσον εκτελούνται από μια κοινοπραξία με συμμετοχή του Ελληνικού Δημοσίου. Άρα υπάρχουν εναλλακτικές προτάσεις, τις οποίες η κυβέρνηση δεν θέλει να προωθήσει, διότι η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα που η ακτοπλοΐα βρίσκεται αποκλειστικά σε ιδιωτικά χέρια και έχει και τους υψηλότερους ναύλους σε όλη την Ευρώπη. Εάν δεν υπάρξει λύση στο πρόβλημα της ακτοπλοΐας, και θέσεις εργασίας θα χαθούν και πολλά νησιά κατά τη χειμερινή περίοδο, που μπορεί να είναι από 5 ως 8 μήνες, ενδεχομένως να μένουν χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση για πολλές ημέρες.

Τέλος, όσον αφορά στο θέμα των δικαιωμάτων των επιβατών, υποστήριξε τις προτάσεις της συνομοσπονδίας αναπήρων της χώρας, της ΕΣΑΜΕΑ, που  ζητά να μην ισχύσει για τους αναπήρους που είναι μόνιμοι κάτοικοι νησιών το ποσοστό 80% αναπηρίας που ισχύει σήμερα, αλλά ποσοστό 50%.