15ετούς 18,03%
10ετούς 20,55%
6ετούς 22,47%
5ετούς 25,62%
3ετούς 40,97%
2ετές 56,97%
και αν νομίζετε ότι δεν πάει παραπάνω... χάσατε!
Κρατηθείτε και δείτε την απόδοση του 1ετούς ελληνικού ομολόγου:
Μια νέα σχολική χρονιά, ένας νέος κύκλος ζωής αρχίζει, γεμάτος όνειρα, μόρφωση, αξίες και δημιουργία, ξεχωριστά βέβαια για κάθε παιδί.
Στο νέο ξεκίνημα των μαθητών, οι ευχές όλων μας συνοδεύουν την προσπάθειά τους. Μια ομολογουμένως δύσκολη προσπάθεια σε ένα περιβάλλον ανταγωνιστικό που απαιτεί επιμονή, διαρκή αγώνα, κόπους και θυσίες.
Εύχομαι καλή επιτυχία στους διδάσκοντες στο δύσκολο αλλά και δημιουργικό τους έργο που πολλές φορές καλούνται να φέρουν σε πέρας μέσα σε αντιξοότητες και ελλείψεις. Με πλήρη όμως συναίσθηση του καθήκοντος και της ευθύνης καταφέρνουν να μεταλαμπαδεύσουν τη γνώση στους μαθητές και να τους προικίσουν με το αγαθό της γνώσης.
Παρά το γεγονός ότι η νέα σχολική χρονιά ξεκινά με σοβαρά προβλήματα και σημαντικές ελλείψεις για τα μεταπολιτευτικά δεδομένα, ελπίζω ότι, τελικά, η Πολιτεία θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και θα ενεργήσει προς όφελος της ομαλής και σωστής διεξαγωγής της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Η δική μας ευθύνη και φροντίδα ως Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου είναι δεδομένη. Σήμερα που η τοπική αυτοδιοίκηση αποκτά νέες αρμοδιότητες και νέα μορφή, είναι αναγκαίο να διαδραματίσει ουσιαστικό κοινωνικό ρόλο και όχι διαχειριστικό. Έναν ρόλο που θα βοηθήσει τους πολίτες να αποκτήσουν αυτοδύναμη κρίση και αληθινά πνευματική παιδεία. Η μέριμνά μας δεν πρέπει να περιοριστεί αποκλειστικά και μόνο στην άσκηση και υλοποίηση των αρμοδιοτήτων. Υπάρχει αρκετός χώρος όπου η τοπική αυτοδιοίκηση μπορεί να δραστηριοποιηθεί ώστε να αναπτυχθεί μια θετική, δυναμική και δημιουργική σχέση εκπαίδευσης και τοπικής αυτοδιοίκησης, με πολλά οφέλη για την εκπαιδευτική και την τοπική κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό και με δεδομένο τον καταμερισμό των αρμοδιοτήτων στον τομέα της εκπαίδευσης, θεωρούμε απαραίτητη τη συνεργασία των δύο βαθμών αυτοδιοίκησης στην κατεύθυνση διασφάλισης του κοινού μας στόχου.
Το εκπαιδευτικό μας σύστημα επιβάλλεται να είναι ποιοτικό και ανταγωνιστικό προκειμένου να εξασφαλίζει στους νέους μας όλες τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες για να ικανοποιήσουν τα όνειρα και τις φιλοδοξίες τους.
Με τη σκέψη μας στα λόγια του αλεξανδρινού ποιητή Κ. Π. Καβάφη, ας βιώσουμε τη σχολική χρονιά που έρχεται σαν ένα ωραίο ταξίδι, γεμάτο περιπέτειες, γεμάτο γνώσεις… Καλή εποικοδομητική και δημιουργική σχολική χρονιά” |
“Η παιδεία είναι η σημαντικότερη επένδυση για τον άνθρωπο. Η ουσιαστική μάθηση και η γνώση αποτελούν το κατάλληλο εφαλτήριο για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου πολίτη και μιας δίκαιης κοινωνίας προόδου.
Μια νέα σχολική χρονιά, ένας νέος κύκλος ζωής αρχίζει, γεμάτος όνειρα, μόρφωση, αξίες και δημιουργία, ξεχωριστά βέβαια για κάθε παιδί.
Στο νέο ξεκίνημα των μαθητών, οι ευχές όλων μας συνοδεύουν την προσπάθειά τους. Μια ομολογουμένως δύσκολη προσπάθεια σε ένα περιβάλλον ανταγωνιστικό που απαιτεί επιμονή, διαρκή αγώνα, κόπους και θυσίες.
Εύχομαι καλή επιτυχία στους διδάσκοντες στο δύσκολο αλλά και δημιουργικό τους έργο που πολλές φορές καλούνται να φέρουν σε πέρας μέσα σε αντιξοότητες και ελλείψεις. Με πλήρη όμως συναίσθηση του καθήκοντος και της ευθύνης καταφέρνουν να μεταλαμπαδεύσουν τη γνώση στους μαθητές και να τους προικίσουν με το αγαθό της γνώσης.
Παρά το γεγονός ότι η νέα σχολική χρονιά ξεκινά με σοβαρά προβλήματα και σημαντικές ελλείψεις για τα μεταπολιτευτικά δεδομένα, ελπίζω ότι, τελικά, η Πολιτεία θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και θα ενεργήσει προς όφελος της ομαλής και σωστής διεξαγωγής της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Η δική μας ευθύνη και φροντίδα ως Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου είναι δεδομένη. Σήμερα που η τοπική αυτοδιοίκηση αποκτά νέες αρμοδιότητες και νέα μορφή, είναι αναγκαίο να διαδραματίσει ουσιαστικό κοινωνικό ρόλο και όχι διαχειριστικό. Έναν ρόλο που θα βοηθήσει τους πολίτες να αποκτήσουν αυτοδύναμη κρίση και αληθινά πνευματική παιδεία. Η μέριμνά μας δεν πρέπει να περιοριστεί αποκλειστικά και μόνο στην άσκηση και υλοποίηση των αρμοδιοτήτων. Υπάρχει αρκετός χώρος όπου η τοπική αυτοδιοίκηση μπορεί να δραστηριοποιηθεί ώστε να αναπτυχθεί μια θετική, δυναμική και δημιουργική σχέση εκπαίδευσης και τοπικής αυτοδιοίκησης, με πολλά οφέλη για την εκπαιδευτική και την τοπική κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό και με δεδομένο τον καταμερισμό των αρμοδιοτήτων στον τομέα της εκπαίδευσης, θεωρούμε απαραίτητη τη συνεργασία των δύο βαθμών αυτοδιοίκησης στην κατεύθυνση διασφάλισης του κοινού μας στόχου.
Το εκπαιδευτικό μας σύστημα επιβάλλεται να είναι ποιοτικό και ανταγωνιστικό προκειμένου να εξασφαλίζει στους νέους μας όλες τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες για να ικανοποιήσουν τα όνειρα και τις φιλοδοξίες τους.
Με τη σκέψη μας στα λόγια του αλεξανδρινού ποιητή Κ. Π. Καβάφη, ας βιώσουμε τη σχολική χρονιά που έρχεται σαν ένα ωραίο ταξίδι, γεμάτο περιπέτειες, γεμάτο γνώσεις… Καλή εποικοδομητική και δημιουργική σχολική χρονιά” |
Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β' Αθηνών κ. Κωστής Χατζηδάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση, σχετικά με την περαιτέρω επιδείνωση της θέσης της Ελλάδας ως προς την ανταγωνιστικότητα:
«Μέσα στο γκρίζο οικονομικό περιβάλλον δεν εκπλήσσει ότι η Ελλάδα υποβαθμίζεται ακόμη περισσότερο σε σχέση με την ανταγωνιστικότητα στην ετήσια έκθεση του World Economic Forum, υποχωρώντας στην 90η θέση μεταξύ 142 χωρών. Το 2010 ήταν στην 83η θέση και το 2009 στην 71η.
Ως προς τις χρηματοπιστωτικές αγορές, η Ελλάδα κατατάσσεται στην 110η θέση.
Ως προς την αγορά εργασίας στην 126η.
Και ως προς το μακροοικονομικό περιβάλλον στην 140η.
Η έκθεση αυτή επιβεβαιώνει ανάλογες, πρόσφατες, εκτιμήσεις του ΙΜD (Institute for Management and Development).